bältros :(

Treeeeevligt! Man har fått bältros i ansiktet + nära ögat. Så måste ta det lugnt nu så det inte blir någon infektion på hornhinnan eller vad det heter. Sen får jag också se till att jag inte smittar älskling!

Därför blev det inte heller någon stockholms resa med klassen idag :( Ville verkligen med, känns som om jag missar en stor dag idag. Hoppas de andra i klassen har roligt iallafall, speciellt Frederik, Mia och Michelle! Dom förtjänar det!

Ska snart till mamma och pappa för att umgås lite. Tror också att älskling behöver vara för sig själv en stund. Hon har ont och är trött, det syns i hennes ansikte. Så ska låta henne ta det lugnt ensammen! Det behövs ibland...

Hon är verkligen min bästa hälft<3 Finns ingen som får mig att må så bra som den kvinnan gör. Fanny Cederblad, Jag älskar dig för evigt<3!

Besök hennes blogg här och skriv att Jag älskar henne mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0