Bakfull!

Hejsan!

Jag har inte orkat skriva förrens nu. Var en skön fest igår hos syster och hennes kille. Mycket stoj och mycket dricka, precis som en fest ska va. Jag kom på den där perfekta balansen, då man är härligt full men inte för mycket liksom. Så jag njöt av fulla drag.

Men idag fick jag böta för att skoj igår! Värsta bakfyllan... Vaknade upp imorse vid 1030 med en extrem huvudvärk och det kändes som om jag blev av med mina ben och armar igår. Fy tusan, var länge sedan man kände så!

Nu är mor och Svea här. Vi ska fika lite och snacka och sen senare ikväll ska jag kanske vara med Sandra, Ida och Johan. Får se vad som händer, oavsett vad så blir det en trevlig kväll. Fanny ville vara ensam ikväll och bara vara för sig själv och Elliot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0