Dags för härliga drömmar

Nu väntar sängen för min del. Ska upp tidigt imorgon - ofrivilligt eller frivilligt - och försöka äta en mysig frukost med gumman. Hoppas på det iallafall. Vi har ju en liten krabat som gillar att föra väsen på morgonen. Han är definitivt inte lik mig på det sättet!

V
i hade en trevlig stund förut med Ida och Johan. Sandra gick för att prata med någon, så det blev vi sen. Och vi kom in på ämnen som var stört sköna. Går inte att förklara med ord hur mycket jag garva. Fick håll i sidan till och med. Underbart...

M
en som sagt, dags att sova nu. Ska drömma härliga drömmar om Elliot och Fanny. Det gillar vi :) God natt alla, och glöm inte att rösta på min syster - HÄR - om veckans blogg, på nummer 5. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0