Kaffe Besök

Vi har Johan, Ida och deras son Isak på besök hos oss. Dom bor visserligen dörren bredvid, men det är ändå besök. Trevligt att sitta och se på tv och dricka kaffe (Té för Fanny) och bara njuta. Elliot och Isak håller på att lära känna varandra. Och det är ju bra, de ska ju vara vänner i framtiden och slå ner alla knölar som kaxar upp sig emot dem.

Jag var också ute tidigare idag med Svea och fotade lite. Stört kul, har inte skrattat så mycket på länge. Tänkte slänga upp några bilder senare från sessionen. Några är helt flumma, några är rätt klockrena. Jag gillar dem iallafall. Tack för en trevlig dag lillsyrran!

Nu ska jag ta mig lite kaffe och vara social med de andra nötterna.


Syster och jag <3 Min bästa vän

Foto: © SveaJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0