Lite egentid

Fanny och Ida har gått ner till Willy's för att köpa hem några varor vi behöver och med sig tog de barnen. Skönt för mig, nu kan jag få lite egen tid och jag ska spendera den väl; spela lite CS:S. Var väldigt länge sedan jag gjorde det så man är lite sugen på det!

Så nu ska jag spela som sagt, sen senare ska jag duscha och fixa mig. Ska upp till syster och hennes kille idag på fest. Han fyller 20 år. V a d  s k a  n i  g ö r a  i k v ä l l ?


Den bjuder jag på! Ifrån min och Svea fotosession igår :)


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Ikväll skall jag mysa med min älskling :P

Hoppas du får en bra kväll :)

2009-09-04 @ 20:08:27
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0